میز ناهار خوری

نکات مهم در زمان خرید میز ناهارخوری

نکات مهم در زمان خرید میز ناهارخوری

نکات مهم در زمان خرید میز ناهارخوری

بررسی نکات مهم در زمان خرید میز ناهارخوری : این میز نه تنها امکانی برای جمع شدن اعضای خانواده دور هم و میل کردن غذا فراهم می آورد، بلکه نقطه کانونی مهمی نیز در دکوراسیون منزل محسوب میشود.

بنابراین اگر تصمیم به خرید میز ناهار خوری گرفته اید که مدت های طولانی بتوانید از آن استفاده کنید، بایستی در خرید آن به مشخصاتی نظیر استحکام، ظرفیت کافی و شکل و ابعاد آن دقت کنید.

فرقی هم نمیکند برای این کار چقدر بودجه در نظر گرفته اید؛ این میز چه گران چه ارزان قرار است برای شما کاربردی بوده و از لحاظ زیبایی و راحتی هم نیاز شما را تامین کند.

در ادامه به برخی از نکات مهم در زمان خرید میز ناهارخوری اشاره میکنیم، پس با ما همراه باشید.

میز ناهارخوری بادوام و مستحکم انتخاب کنید!

اگر دوست دارید میز و صندلی هایی خریداری کنید که در مراسم ها و دورهمی ها یا با وجود کودکانی شلوغ و بازیگوش در منزل، طولانی مدت برایتان دوام بیاورند، میزهایی از جنس چوب طبیعی مثل بلوط، گردو و … بهترین انتخاب هستند.

چوب های کامپوزیت مثل چوب های چندلا و ام دی اف هم بسیار مستحکم و مقرون به صرفه هستند اما از لحاظ دوام و استحکام، قطعا به پای چوب های طبیعی نمی رسند.

نکات مهم در زمان خرید میز ناهارخوری

توجه به فضا و متراژی که میز ناهار خوری قرار است در آن قرار بگیرد!

نکته بسیار مهمی که در نکات مهم در زمان خرید میز ناهارخوری وجود دارد این است که شما باید ابعاد دقیق اتاق را برای میز ۴ ، ۶ و ۸ نفره، متناسب با تعداد نفراتی که قرار است از آن استفاده کنند.

بدانید این مسئله در اتاق هایی که فضای کوچک و کمی دارند بسیار حائز اهمیت است. چرا که بسیاری از مردم، کورکورانه و  بدون داشتن اطلاعات دقیق در مورد جایی که قرار است میز در آن قرار بگیرد،  میز ناهار خوری را خریداری نموده و پس از آوردن آن به خانه میبینند که میز، بزرگتر یا کوچکتر از حد معمول شد

. به خاطر داشته باشید که باید پیش از اینکه صندلی ها در محل خود قرار داده شوند، بتوانید به آسانی در اطراف میز حرکت کنید، لذا بهتر است که فاصله کافی بین لبه های میز و دیوار های اطراف آن وجود داشته باشد تا جابجایی به سهولت انجام گیرد.

شکل میز ناهار خوری را به گونه ای انتخاب کنید که برای هر فضایی مناسب باشد!

میزهای گرد عمدتا برای فضاهای کوچک تر مناسب هستند. چیدمان صندلی ها در اطراف آن ها راحت تر بوده و حتی می­توان صندلی های بیشتری را در مواقع لازم جای داد. در حالی که میزهای مستطیل شکل به علت پایه ها و اضلاع شان چنین انعطافی ندارند.

توجه به شیشه روی میز ناهارخوری

میزهای شیشه ای همواره یکی از محبوب­ترین­ها بوده اند، چرا که با انواع سبک های دکوراسیون تناسب ایجاد میکنند. سطح براق این میز ها برای فضاهایی که می­خواهید بزرگ تر و روشن تر به نظر برسند بسیار خوب عمل می کند.

شیشه های به کار رفته در سطح این میزها اکثرا در برابر ضربه و خراش مقاوم و امن هستند. همچنین این شیشه ها دارای تنوع در رنگ هستند.

چنانچه می خواهید از جذابیت چوب و شیشه در کنار هم استفاده کنید، می توانید بر روی سطح میز چوبی خود، یک صفحه شیشه ای بگذارید که هم چوب میز را از آسیب و خط و خش حفظ کند و هم برق خاصی به فضا ببخشد.

نکات مهم در زمان خرید میز ناهارخوری

نکات مهم در زمان خرید میز ناهارخوری : میز ناهارخوری سفید، انتخابی هوشمندانه

اگر می خواهید میزتان جلوه و درخشش خاصی در دکوراسیون منزل تان داشته باشد، پیشنهاد ما استفاده از یک ست سفید رنگ و کلاسیک است.

رنگ سفید همواره و برای هر سلیقه ای خاص و جذاب بوده و دارای قدرت بالایی در یک فضای کلاسیک مدرن و امروزی است. شاید به این فکر کنید که از لحاظ تمیز نگهداشتن، انتخاب جالبی نباشد اما اگر جنسی که انتخاب می­کنید مرغوب باشد و به راحتی تمیز شود، از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

نکات مهم در زمان خرید میز ناهارخوری : اگر اجاره نشین هستید، از این میزها بخرید!

اگر اجاره نشین هستید، میزی را انتخاب کنید که حمل و جا به جا کردن آن راحت باشد. میزهایی که اجزای آن ها قابل جدا شدن هستند، بهترین انتخاب برای شما خواهند بود.

در ضمن بهتر است سبکی و سنگینی آن ها را هم در نظر گرفته و جنس هایی را انتخاب کنید که حمل آسان تری داشته باشند. میز ناهار خوری ارزان قیمت برای شما مناسب تر است.