میز ناهار خوری

انواع میز ناهار خوری اپنی شیک

میز ناهار خوری اپنی

میز ناهار خوری اپنی

میز ناهار خوری اپن آشپزخانه از انواع مدل میز ناهار خوری های شیک و مدرن می باشد که فضای کمی را در خانه اشغال می کند و مناسب خانه های کوچک و کم جا است.

مدل میز ناهار خوری اپن شیک و لاکچری

همانطور که می دانید امروزه میز ناهار خوری به یکی از تجهیزات مهم در خانه و آشپزخانه تبدیل شده است و این مدل میز ها دارای طرح و رنگ ها متنوعی هستند که بهتر است برای انتخاب یک میز ناهارخوری به ابعاد و فضای آشپزخانه و سبک دکوراسیون منزل تان توجه کنید تا بتوانید انتخاب مناسبی را داشته باشید.

میز ناهار خوری اپنی فضای کمی را اشغال می کنند همین امر سبب شده بیشتر در آشپزخانه های کوچک  مورد استفاده قرار گیرند. البته مدل و طراحی این نوع میزناهار خوری به اندازه آشپزخانه تان بستگی دارد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از این مدل میز ناهار خوری سریع تر چیدن وسایل صرف غذا و همینطور جمع و جور کردن آن هاست.

بیشتر بخوانید: استفاده از میز ناهارخوری در آشپزخانه های کوچک

مدل میز ناهار خوری اپن شیک و لاکچری

طراحی میز ناهار خوری اپنی برای انواع  آشپزخانه ها

طراحی و اجرای این مدل میز های ناهار خوری باید کاملا خلوت و ساده باشد چرا که یکی از خصوصیات این مدل میزناهار خوری برای آشپزخانه این است که کاملا ساده و بدون هیچ زرق و برقی باشد چرا که طراحی این مدل اپن خود به تنهایی زیبا و شیک می باشد.

این مدل میز باید کاملا صاف و صیقلی باشد و هیچ گونه تزئینی در آن بکار نرفته باشد. همچنین باید دارای رنگ های روشن و جذابی باشد.

اگر آشپزخانه کوچک شما مستطیلی شکل است بهتر است میز اپن آن را طوری طراحی نماید که دو طرف آن کاملا باز باشد تا بتوانید به راحتی در هر دو طرف از صندلی  استفاده کنید.

میز ناهار خوری اپنی

انواع مدل اپن آشپزخانه

به طور کلی اپن آشپزخانه به سه دسته تقسیم بندی می شوند که انتخاب و استفاده از هر کدام از آن ها بستگی به متراژ فضا و سلیقه شما خواهد داشت.

اپن آشپزخانه باز

در این مدل طراحی آشپزخانه کاملا از هر طرف باز می باشد و دیوار و کابینت ها از اپن دور هستند. برای این مدل آشپزخانه ها باید از میز ناهار خوری بزرگ در وسط آن استفاده شود و دو طرف آن کاملا باز و دور تا دور آن را صندلی با جنس و طرح های مختلف چیده شود.

آشپزخانه های نیمه اپن

یکی دیگر از نمونه های جالب و جذاب و البته رایج برای آشپزخانه ها اپن نیمه باز است. ایم مدل به گونه ای طراحی شده است که یک طرف اپن باز اسن و طرف دیگر آن کاملا بسته و متصل به دیوار می باشد. میز ناهر خوری در این نوع اپن ها بسیار محدود و کم جا هستند زیرا فقط از یک طرف آن می شود استفاده کرد.

مطالعه شود: تاثیر گیاهان در فضای دکور خانه

اپن آشپزخانه کشویی

میز اپن کشویی یک صفحه است که با طراحی بسیار خلاقانه و هوشمندانه می توان آن را برای زیر کابینت یا جزیر آشپزخانه قرار داد.

این مدل میز ها تاشونده هستند و مناسب افرادی هستند که دوستت ندارند از میز ناهار خوری در آشپزخانه شان استفاده کنند و یا آشپزخانه آن ها بسیار کوچک و محدود است.

این میز ها دارای انواع مختلفی هستند.

اپن آشپزخانه کشویی

  • میز اپن کشویی با صفحه نازک: این میز ها ان تاشونده برای خانه های شیک و با آشپزخانه های خطی استفاده می شود. صفحه کشویی، زیر صفحه یکی از کابینت ها یا اپن آشپزخانه تعبیه می شود در حقیقت این صفحه روی ریل ساده ای می لغزد و بیرون می آید.

می توانید این محفظه کشویی را بلند تر در نظر بگیرید تا تعداد نفرات بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند.

این میز ها ذارای رنگ بندی مختلفی هستند که شکا می توانید با توجه به سلیقه و استایل خانه تان از آن استفاده کنید.

تبلیغات: طراحی نرم افزار crm

اپن آشپزخانه نیمه باز

  • میز اپنی کشویی برای کانتر و جزیره: اگر فضای منزلتان بزرگ است و یا میز ناهار خوری شما نسبت به تعداد مهمان هایی که دارید کوچک است می توانید از این مدل میز اپنی استفاده کنید که هم فضای بیشتری خواهید داشت و هم دکوراسیون خانه و آشپزخانه تان بسیار شیک و زیبا بنظر خواهد رسید.

می توانید از میز های ناهار خوری اپنی دو طبقه کشویی استفاده کنید این مدل طوری طراحی شده است که دیگر صفحه کشویی آن زیر سطح مخفی نمی شود و یک صفحه بالای آن قرار می گیرد و دارای عرض های مختلفی است و می تونید عرض آن را تغییر دهید.

مدل دیگری از میز ناهار خوری وجود دارد که در آن این صفحات کشویی از دو طرف آن خارج می شوند و فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند.

 

صندلی های اپن چیست و دارای چه ویژگی هایی است؟

اگر می خواهید از میز ناهار خوری اپنی استفاده کنید حتما باید قبل از آن یک صندلی مناسب برای نشستن انتخاب کنید این نوع صندلی ها با سایر صندلی های میز ناهار خوری کمی متفاوت هستند.

میز ناهارخوری در آشپزخانه های کوچک

ارتفاع صندلی اپن

با توجه به این که هر کانتر و یا اپن دارای ارتفاع متفاوتی هستند پس باید این صندلی ها را طوری انتخاب کنیم که متناسب با آن ها باشند بنابراین اغلب  این نوع صندلی ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند تا شما بتوانید به راحتی ارتفاع ان را متناسب با ارتفاع سطح اپن خود تنظیم نماید.

معمولا ارتفاع استاندارد این نوع صندلی ها بین 65 تا 75 سانتی متر می باشد.

خصوصیات این نوع صندلی ها

  • این نوع صندلی دارای پشتی های کوتاه است.
  • اغلب از کوسن های رنگی در این نوع صندلی ها استفاده شده است.
  • پایه این نوع صندلی ها گاهی به صورت منحنی طراحی می شود.

انواع مختلف صندلی اپنی

  • صندلی استیل: این نوع صندلی دارای زیبایی خاصی است و دارای ظرافت بالا و در قسمت تیکه گاه آن و دسته ها از پلاستیک محکم و با کیفیت استفاده شده است.
  • صندلی چوبی: این نوع صندلی ها دارای پایه های چوبی هستند و اغلب پایه ها و پشتی های آن به صورت مدرن و جذاب طراحی شده اند.
  • صندلی جکدار: این صندلی ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و همچنین چرخش به طرفین را دارند.

تبلیغات: شیر حوله خشک کن

کلام آخر

در این مقاله به بررسی کلی و جامع انواع مختلف میز اپنی پرداخته شد که استفاده از آن ها برای فضا های کوچک و محدود و همچنین برای خانه های شیک و مدرن امروزی بسیار کاربردی می باشد.