میز ناهار خوری

انواع میز و تخت تاشو 2022

تخت تاشو

میز و تخت تاشو

در ادامه به توصیف انواع میز و تخت تاشو می پردازیم.

امروزه با فناوری های جدید میز و مبل هایی تولید کرده اند، که از قابلیت باز و بسته شدن برخوردار می باشند؛

همین خود از مهم ترین دلایلی می باشد، که در میان مردم محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. در ادامه سعی میکنیم شما را با انواع میز و تخت تاشو و ویژگی ها و کاربرد و مزیت های آنها آشنا می کنیم.

میز تاشو به نوعی از میز ها گفته می شود، که به شما در انجام کارهای مختلف در مکان های متنوع کمک می کند.

میز تاشو این امکان را برای شما فراهم کرده است، که فعالیت خود را در مسافرت، محل کار، منزل و… انجام دهید و به راحتی آنها را حمل کنید. یکی از مهم ترین مزیت های میز تاشو سبک بودن آن می باشد، که حمل و نقل را برای شما آسان می کند.

از دیگر قابلیت های میز تاشو می توان به اشغال فضای کم اشاره کرد. وجود کمبود جا باعث شده تا مردم نتوانند از میز های تحریر و میز ناهار خوری و… در منزل و محل کار خود استفاده کنند اما با وجود میز های تاشو مردم دیگر نگرانی از این بابت ندارند و به راحتی از میز های تاشو استفاده می کنند.

انواع میز تاشو

همانطور که در بالا اشاره کردیم، میز تاشو از انواع مختلفی برخوردار می باشد به همین جهت طرفداران بسیاری در نزد مردم پیدا کرده اند. وجود تنوع زیاد در میز تاشو سبب شده تا مردم بتوانند میز تاشو متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کنند. در بخش زیر هر کدام از انواع میز و تخت تاشو به صورت خیلی دقیق و روشن تعریف شده است.

میز تاشو

میز تاشو فلزی

از با کیفیت ترین میز های تاشو به شمار می آید، که تولید آنها به صورت استاندارد می باشد. میز های تاشو فلزی توانایی تحمل وزن هایی تا ۲۰۰ کیلو گرم دارد؛ یعنی در برابر فشار های سنگین آسیب پذیر نمی باشد. از رایج ترین کاربرد های این میز در محل کار و آشپزخانه می باشد‌.

بیشتر بخوانید: انواع میز ناهارخوری – میز ناهارخوری 4 ، 6 و 8 نفره

میز تاشو چوبی

از پر فروش ترین و یا به عبارتی با ارزش ترین نوع میز های تاشو به حساب می آیند. از کاربرد های آن می توان کمپینگ و طبیعت گردی را مثال زد‌. همانطور که از نام این میز پیداست، جنس آن از چوب می باشد، که با روکش براق جلوه بسیار زیبایی می گیرند و شما را شگفت زده می کنند. اغلب روکش های میز تاشو چوبی کیفیت بالایی دارند. مسلما از موضوع آگاهی دارید، که آب دشمن اصلی چوب به شمار می آید. پس باید از میز تاشو چوبی در برابر آب محافظت کنید.

میز تاشو پلاستیکی

امروزه تولید میز های تاشو اغلب از جنس پلاستیک می باشد، که از تنوع و طرح های بالایی برخوردار می باشد. وجود تنوع زیاد در میز های تاشو پلاستیکی سبب شده تا دست خریداران باز باشد. میز های تاشو پلاستیکی علاوه بر اینکه قابلیت تحمل وزن بالایی را دارند، در برابر نور خورشید و هر گونه رطوبتی مقاوم می باشند. از جمله مهم ترین مزیت میز ناهار خوری تاشو می توان قیمت مناسب آن را نام برد‌.

میز تاشو مسافرتی

مسلما با دیدن نام این میز به کاربرد آن پی می برید‌. میز های تاشو مسافرتی به شما کمک می کند، تا در سفر با استفاده از این میز ها راحتی و آسایش را از آن خود کنید.

میز تاشو مسافرتی

میز تاشو دیواری

شاید برای شما جالب باشد ولی میز های تاشو حتی قابلیت نصب بروی روی دیوار را دارند، از همین جهت آنها را میز تاشو دیواری می نامند. این مدل میز ها معمولا به میز های تحریری تاشو هم معروف می باشند، که طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است.

میز کار تاشو

گاهی ممکن است، در محل کار شما به دلایل مختلفی همچون کمبود جا امکان استفاده از میز های بزرگ و جاگیر را نداشته باشید؛ در چنین مواقعی می توانید با مشاهده انواع میز کار تاشو و انتخاب مناسب از آنها در محل کار خود استفاده کنید. بدون اینکه فضای زیادی از شما را اشغال کند و مشکلی به مشکلات شما بیافزاید.

میز تاشو کمپینگ

کاربرد میز تاشو کمپینگ شباهت بسیار زیادی به میز تاشو چوبی دارد اما در مقابل ویژگی های بسیاری دارد.

 

اکنون که انواع میز های تاشو برای شما به رسمیت در آمد، نوبت به تخت تاشو می رسد. در معرفی انواع میز و تخت تاشو با ما همراه باشید.

تخت تاشو

انواع میز و تخت تاشو امروزه از ضروری ترین لوازمی به شمار می آید، که کاربرد بی نظیری در فضای کم دارد. شما قبل از اینکه اقدام به خرید هر کدام از انواع میز و تخت تاشو بکنید، نیاز است تا ابتدا با انواع تخت تاشو آشنایی پیدا کنید. سپس با آگاهی کامل تخت تاشو مورد نظر خود را خریداری کنید.

تخت تاشو زیبا

بیشتر بخوانید: ست کردن فرش با میز ناهار خوری

انواع تخت تاشو

تخت تاشو همانند میز تاشو دارای انواع گوناگونی می باشد. به طور کلی تخت های تاشو به چند دسته تقسیم می شود.

  • تخت تاشو تک نفره
  • تخت تاشو دو نفره
  • تخت تاشو نوجوان
  • تخت تاشو کودک

شما می توانید با توجه به نیاز خود هر کدام از انواع میز و تخت تاشو را خریداری کنید و از آنها استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است تا یاددآوری کنیم، تخت های تاشو از جهت های دیگر انواع مختلفی دارد. برای نمونه:

  • تخت تاشو جک دار:

تخت هایی هستند، که نسبت به تخت های بدون جک قابل اطمینان تر می باشند و جلوه ی زیبایی به دکوراسیون شما می دهند.

  • تخت تاشو بدون جک:

تخت تاشو بدون جک بر خلاف تخت تاشو جک دار گزینه ی مناسبی نمی باشد و تاثیر زیادی بر روی دکوراسیون شما ندارد‌.

  • تخت کلاسیک:

به تخت هایی گفته می شوند، که اصلا پیچدگی خاصی ندارند و استفاده از آنها برای شما بسیار ساده و راحت خواهد بود.

  • تخت تاشو فانتزی:

این امکان را برای شما فراهم کرده است، تا تخت مورد نظر خود را در هر طرح و شکلی (فرقی نمی کند بستگی به نظر شما دارد)، سفارش دهید و پس از پرداخت هزینه از آنها استفاده کنید.