دکوراسیون آشپزخانه

انواع کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب

انواع کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب

استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب به شما امکان جذاب و آرامش بخش کردن این قسمت از خانه خود را می دهد. پوستر کاغذ دیواری به عنوان یکی از محبوب ترین طبقه بندی های پوستر دیواری به شمار می آید. این پوسترها قادر هستند محیط داخلی منزل شما را بسیار بزرگ تر از چیزی بوده نمایان کند. اتاق خواب جزء مناسب ترین فضاها جهت به کار بردن کاغذ دیواری محسوب می شود.

در صورتی که می خواهید اتاق خواب خود را زیبا و دلنشین کنید نصب این کاغذ دیواری در دیوارهای آن ایده فوق العاده ای خواهد بود.

انواع میز ناهار خوری

کاغذ دیواری چیست؟

کاغذ دیواری چیست؟

منظور از کاغذ دیواری اتاق خواب یکی از انواع کاغذ دیواری هایی می باشد که چاپ شکل های سه بعدی بر روی آنها انجام شده است.

در حقیقت از جمله کاغذ دیواری های پوستری می باشند که تصویر به کار رفته به شکل سه بعدی است. در حال حاضر تعداد زیادی از مردم این پوسترها را نه تنها برای اتاق خواب ها بلکه آن را برای اتاق نشیمن، آشپزخانه و غیره نیز مورد استفاده قرار می دهند.

طراحی کاغذ دیواری اتاق خواب با تنوع زیادی از تصویرهای هماهنگ با سلایق مختلف صورت گرفته است. کاغذ دیواری  از جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در زمینه دکوراسیون داخلی می باشد که استفاده از آن منجر به ایجاد شدن یک فضا سه بعدی و کاملا زنده در منزل می گردد.

در صورتی که محیط داخلی خانه آپارتمانی شما بزرگ نیست با این پوسترها فضای داخلی بزرگ تر به نظر می رسد.

انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب در دو گروه کاغذ دیواری رولی و پوسترهای سه بعدی قرار می گیرند. کاغذ دیواری رولی اغلب به شکل های حجمی بوده که قابل تکرار هستند. ولی کاغذ دیواری پوستری از نقش های سه بعدی همچون درخت، ساحل، آسمان، جنگل و غیره برخوردار می باشند. حتی بعضی از کمپانی ها طرح مورد دلخواهتان را از شما دریافت می کنند و با استفاده از آن برای درست کردن کاغذ دیواری اقدام می نمایند. در انتخاب و خرید این کاغذ دیواری ها می بایست دقت بالایی به خرج دهید و مطمئن شوید که قابل شستشو است. اکثر این مدل کاغذ دیواری ها در جنس چرمی، پی وی سی، کاغذهای پاستل و غیره تولید می شوند.

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب این است که اجرا آن راحت و آسان می باشد. مناسب بودن میزان قیمت این کاغذ دیواری ها باعث شده است تا در میان همه مردم طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. قابل ذکر است که پیشرفت در زمینه فناوری های رایانه ای از قبیل گرافیک و طراحی منجر گردیده تا امروزه تولید طرح های گوناگون کاغذ دیواری هماهنگ با سلیقه هر شخصی در هر مکانی انجام شود. یکی دیگر از ویژگی های کاغذ دیواری ساتاق خواب این است که فضای منحصر به فرد و مدرن را در اتاق خواب خلق می کنند.

انواع کاغذ دیواری

پشتیبانی فنی سایت

مهمترین نکات در انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق خواب

مدل و نوع دکوراسیون داخلی اتاق خواب یکی از نکاتی می باشد که هنگام انتخاب طرح کاغذ دیواری اتاق خواب باید مورد توجه قرار گیرد. در صورتی که کاغذ دیواری را مطابق دکوراسیون داخلی اتاق خواب انتخاب نکنید به دلیل هماهنگ نبودن طرح کاغذ دیواری و فرم دکوراسیون داخلی منزل محیط درونی منزل شما خسته کننده خواهد بود.

به علاوه دیواری که قرار است کاغذ دیواری اتاق خواب روی آن اجرا شود

باید از نصب هر گونه دیوارکوب، تابلو، وسایل تزئینی و غیره اجتناب نمایید.

چرا که انجام چنین کاری موجب می شود تا دیوار اتاق شما شلوغ شده و جذاب نباشد.

به منظور نصب دیوارکوب توصیه می شود آن را در قسمت بالای دیوار و نزدیک به سقف که با استفاده از کاغذ دیواری پوشیده نشده اجرا نمایید.

در صورتی که این نکات را رعایت کنید بدون شک با استفاده از کاغذ دیواری های سه بعدی می توانید

فضایی سرشار از امنیت و آرامش را در اتاق خواب خود به وجود آورید.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون اتاق نوزاد

عوامل موثر بر قیمت کاغذ دیواری

عوامل موثر بر قیمت کاغذ دیواری

طرح کاغذ دیواری های سه بعدی ظاهری خیره کننده و متفاوت را به دیوار اتاق خواب می دهد. این پوسترها از طریق به وجود آوردن عمق در فضا  حس و حال محیط اتاق خوابتان را به طور کامل دگرگون خواهند کرد. قیمت این کاغذ دیواری از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

خوب است بدانید که میزان قیمت کاغذ دیواری  اتاق خواب با توجه به عوامل مختلفی مشخص می شود. مقدار رول کاغذ دیواری خریداری شده به عنوان یکی از عوامل موثر بر تعیین هزینه این محصول به شمار می آید. از دیگر موارد تاثیرگذار می توان به جنس، طرح و همچنین مدل اشاره کرد. برای مثال می توان گفت که نرخ 30 متر کاغذ دیواری ایرانی اتاق خواب با 30 متر کاغذ دیواری خارجی یکسان نیست.

بیشتر بخوانید: چیدن اتاق گیمینگ

میزان قیمت نصب کاغذ دیواری مخصوص اتاق خواب

نصب و اجرا کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب بر روی سطح های گچی، روغنی یا دیوارهای از قبل کاغذ دیواری شده امکان پذیر می باشد.

ولی باید ذکر کرد که قیمت نصب این کاغذ دیواری ها درست مشابه تنوع در هزینه پوستر کاغذ دیواری مختلف بوده و به یک سری عوامل بستگی دارد.

متراژ اتاق خوابی که قصد دارید نصب کاغذ دیواری سه بعدی را روی آن انجام دهید جزء یکی از این عوامل محسوب می شود. علاوه براین نوع و مدل کاغذ دیواری آماده اجر را نیز می توان بر قیمت نصب آن تاثیر بگذارد. نرخی که نصاب به شما پیشنهاد می دهد از دیگر عوامل موثر بر قیمت نصب پوسترهای سه بعدی می باشد. همچنین باید گفته شود که تعمیرات و زیرسازی هایی که دیوار اتاق خواب قبل از نصب کردن پوستر به آنها نیاز دارد نقش بسیار مهمی را در تعیین قیمت اجرا این کاغذ دیواری ایفا می کند.