میز ناهار خوری

راهنمای انتخاب رنگ مبلمان و میز ناهار خوری

رنگ مبلمان و میز ناهار خوری

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد، که قصد خرید مبل و میز ناهار خوری کنید و با خود فکر کنید، حالا که قرار است هزینه ای پرداخت کنید چرا بهترین رنگ مبلمان و میز ناهار خوری نخرید؟

به همین خاطر تصمیم می گیرید، که رنگ سال 1402 مبل و میز ناهار خوری را تهیه کنید. قبل از اینکه اقدام به خرید کنید، نیاز است در ابتدا با رنگ سال 1402 مبل و میز ناهار خوری آشنا شوید.

سپس می توانید با یک انتخاب درست جلوه ی زیبایی به دکوراسیون خود بدهید. استفاده از رنگ سال به شیک و شکیل بودن مبل و میز ناهار خوری شما کمک می کند.

پس توصیه ما به شما این است، با دقت مقاله را مطالعه کنید و مطمئن باشید که ضرر نخواهید کرد.

بهتر است بدانید که رنگ سال معمولا توسط کمپانی های معروفی از قبیل کمپانی پنتون و کمپانی بنجامین مور پیشنهاد داده می شوند. وجود این پیشنهاد ها باعث شده تا دنیای مد و فشن تحت تاثیر این رنگ ها قرار گیرند.

در بخش زیر تمامی رنگ سال 1402 مبل و میز ناهار خوری را جمع آوری کرده و به صورت خیلی مختصر و دقیق به شما ارائه دهیم‌.

انواع رنگ سال 1402 مبل و میز ناهار خوری

انواع رنگ سال 1402 مبل و میز ناهار خوری:

  • رنگ آبی بنفش

رنگ آبی بنفش ترکیبی از رنگ های مرجانی و آبی است، که همین خود دلیل موجهی می باشد تا طرفداران زیادی را جذب خود کند. از ویژگی های این رنگ می توان، به ظاهر زیبا و فریبنده و همچنین حس اعتماد و آرامش رنگ آبی بنفش اشاره کرد. رنگ آبی بنفش نمادی به منظور عبور کردن ما از مسئله ی مهم ویروس کرونا می باشد.

 

  • رنگ میست اکتبر

اگر بخواهیم خیلی ساده بگوییم، رنگ میست اکتبر رنگی نزدیک به رنگ سبز ملایم می باشد. مبل های به رنگ میست اکتبر معمولا نقش موثری در زیبایی دکوراسیون و رنگ مبلمان و میز ناهار خوری شما ایجاد می کنند. این رنگ همانطور که در بخش بالا گفته شد، کمپانی بنجامین مور آن را انتخاب کرده است‌.

میز ناهار خوری مدرن

  • رنگ سبز غبار آلود

رنگ سبز غبار آلود بر خلاف رنگ آبی بنفش توسط کمپانی های دیگری از جمله کمپانی Better Home and Gardens انتخاب شده است. شما برای استفاده از مبلمان به رنگ سبز غبار آلود، می توانید آنها را با رنگ هایی نظیر: سفید، بژ و در نهایت رنگ چوب ترکیب کنید و از فضایی که ایجاد می شود، لذت ببرید. مطمئن باشید که هیچگاه ضرر نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید: انواع کمد دیواری کم جا

  • رنگ خاکستری مایل به سبز

رنگ خاکستری مایل به سبز مناسب افرادی می باشد، که علاقه بسیاری به رنگ های طوسی رنگ دارند‌. رنگ خاکستری مایل به سبز یکی از رنگ های سال 1402 به حساب می آید. کمپانی که رنگ خاکستری مایل به سبز را رنگ سال مشخص کرده است، کمپانی شروین ویلیامز می باشد. کمپانی شروین ویلیامز از بهترین کمپانی های رنگ سازی دنیا یاد می شود.

 

  • رنگ آبی نیلی

رنگ آبی نیلی خاصیت هایی مانند رنگ آبی دارد. اگر کمی به رنگ آبی نیلی دقت کنید، حتما متوجه رگه هایی از رنگ های گرم در آن می شوید. ترکیب رنگ آبی نیلی با رنگ هایی مانند چوبی، ترکیب بی نظیری می باشد، به طوری که زیبایی رنگ مبلمان و میز ناهار خوری شما را تا چندین برابر افزایش می دهد. از اصلی ترین قابلیت های رنگ آبی نیلی این می باشد، که هیچ گونه محدودیتی در آن وجود ندارد؛ یعنی شما در هر نوع دکوراسیونی می توانید از این رنگ استفاده کنید؛ اما فراموش نکنید که حتما انتخاب دقیق داشته باشید.

 

  • رنگ سبز آووکادویی

طبق بررسی هایی که انجام شده است، در بین این همه رنگ، رنگ سبز آووکادویی از دلپذیر ترین رنگ ها به شمار می آیند. رنگ سبز آووکادویی تعیین شده توسط کمپانی Glidden می باشد و با نام Guacamole  شناخته می شود‌. همچنین رنگ سبز آووکادویی از رنگ های آرام بخش در دکوراسیون و رنگ مبلمان و میز ناهار خوری می باشند.

رنگ سبز آووکادویی

ترکیب رنگ سبز آووکادویی با رنگ های خنثی از جمله: سفید، خاکستری، کرمی رنگ های گرم مانند: سبز زیتونی، سبز لیمویی و.. ، رنگ های بولد مثل: بنفش و یا رنگ های قرمز مایل به قهوه ای، ترکیب های خارق العاده ای ایجاد می کنند.

 

  • رنگ های پاستلی

در تمام رنگ های بالا همه ی رنگ ها به یک رنگ خلاصه می شدند اما در مقابل والسپار به جای یک رنگ، یک مجموعه ۱۲ تایی از رنگ های پاستلی ارائه کرده است‌. خوشبختانه هر ۱۲ تا رنگ والسپار رنگ های ملایم و روشنی می باشند‌. همچنین تنوع در این ۱۲ رنگ به قدری زیاد می باشد، که برای هر سلیقه ای مناسب است و شما را تنها محدود به یک رنگ نمی کند. به همین خاطر رنگ های پاستلی در میان مردم محبوبیت های ویژه ای دارند.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مدل های کتابخانه دیواری

نکاتی در هنگام خرید مبل و میز ناهار خوری

 

برخی افراد با دیدن رنگ مبل و یا میز ناهار خوری همه چیز را فراموش می کنند و نکات دیگر را که باید به آنها توجه کنند فراموش می کنند. این کار اصلا درست نیست، شما نباید فراموش کنید که در هنگام خرید مبل و میز ناهار خوری باید عواملی همچون: کیفیت، جنس چوب، جنس پارچه و… را در نظر بگیرید و با توجه به این عوامل رنگ سال 1402 مبل و میز ناهار خوری را خریداری کنید.

سخن آخر

برخی افراد بر این باورند حال که با تمامی رنگ های سال آشنا شدند، چگونه می توانند اقدام به خرید رنگ سال 1402 مبل و میز ناهار خوری بکنند؟ شما دو راه پیش رو دارید:

  1. سری به فروشگاه های معتبر بزنید و از امکانات آنها مانند: مشاوره رایگان بهره مند شوید.

 

  1. در راه دوم شما می توانید تنها با مراجعه به وب سایت های رسمی را مشاهده نمایید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

ارائه خدمات سئو و پشتیبانی سایت توسط شرکت وب یار سئو