انواع چوب ها و مواد به کار رفته, میز ناهار خوری

میز ناهار خوری سنگی

خرید میز ناهار خوری سنگی

میز ناهار خوری سنگی نمونه ای از میز ناهار خوری های مدرن و جدید می‌باشد که امروزه به دلیل ظاهر و جلوه بسیار زیبا و چشم گیر خود، از طرفداران بسیاری برخوردار بوده و امروزه همواره به عنوان یکی از میز های جذاب و محبوب شناخته می‌شود.

اگر مشتاق به شناخت و آشنایی بیشتر این نوع میز هستید می‌توانید تا پایان این مطلب با ما همراه بوده و به مطالعه ویژگی هایی که در ادامه به آن ها اشاره می‌کنیم بپردازید.

میز ناهار خوری سنگی چیست؟

شاید با شنیدن نام سنگ های ساختمان تنها به این موضوع فکر کنید که این سنگ ها فقط مناسب مصارف ساخت و ساز ساختمانی بوده و کاربرد دیگری را به خود اختصاص نمی‌دهند. اما باید بگوییم که این طرز فکر، تفکری کاملا اشتباه به شمار می‌رود چرا که امروزه سنگ ها را برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار داده و با استفاده از این محصول لوازم و کالای های مختلفی را تولید و در بازار عرضه می‌کنند.

از نمونه این وسیله های بسیار کاربردی و محبوب، می‌توان به میز ناهار خوری سنگی اشاره کرد‌. این میز ها که امروزه توانسته اند نظر افراد بسیاری را به خود جلب کنند همواره با استفاده از سنگ های ساختمانی تولید شده و جلوه ای زیبا و خواستنی را به دکوراسیون محیط خانه می‌بخشند.

خرید میز ناهار خوری سنگی

ویژگی های مثبت و مزایا

خاصیت ها و ویژگی های مثبت این نوع میز ناهار خوری تنها در جلوه و ظاهر شیک و زیبا آن خلاصه نشده و همواره مزایا بی شمار دیگری را به خود اختصاص می‌دهد.

برای مثال، سطح صاف و شفاف این نوع سنگ موجب می‌شود تا تمیز کردن این میز کاری بسیار راحت و آسان برای افراد به شمار رفته و آن ها به راحتی با ساده ترین راه ممکن دست به نظافت و تمیز کردن سطح این نوع میز بزنند.

استحکام و مقاومت بالا سنگ های میز ناهارخوری نیز از دسته ویژگی هایی به شمار می‌رود که نمی‌توان نسبت به آن بی توجه بود، سنگ های استفاده شده در ساخت و تولید میز های ناهار خوری دارای استحکام بسیار بالایی هستند و همین موضوع خیال افراد را بابت ماندگاری این وسیله راحت می‌کند.

همچنین تنوع بالا نیز از دیگر مزایا این نوع میز می‌باشد که موجب می‌شود تا افراد سخت پسند با توجه به نوع سلیقه خود بتوانند نمونه مناسبی از این نوع میز ناهار خوری را تهیه کرده و آن را به لوازم منزل خود اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: انواع میز ناهار خوری اپنی شیک

انواع سنگ ها

همانطور که اشاره کردیم میز های سنگی تنوع بالایی را به خود اختصاص می‌دهند و این بدین معناست که در ساخت این نوع میز سنگ های مختلف و متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد که هرکدام از ظاهر و همچنین ویژگی های مختلفی برخوردار هستند.

برای مثال، سنگ مرمریت از نمونه سنگ های بسیار مطلوب و با کیفیت در ساخت میز ناهار خوری سنگی می‌باشد. این سنگ تنوع بسیار بالایی را در طرح و رنگ به خود اختصاص داده و همچنین از دوام و مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن برخوردار است.

از دیگر سنگ های کاربردی در صنعت ساخت میز های ناهار خوری می‌توان به سنگ گرانيت اشاره کرد. این سنگ دارای ساختاری یکپارچه  و همگن است دوام و استحکام آن را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. از همین جهت می‌توان آن را با خیالی راحت برای فضا های مختلف از جمله مکان های عمومی و یا فضا های باز مورد استفاده قرار داد.

ناگفته نماند که این نوع سنگ صیقلی و براق بوده و هنگام انعکاس نور جلوه ای بسیار زیبا و چشم‌ گیر را به محیط می‌بخشد. (زیبایی این جلوه در نوع رنگ مشکی آن نسبت به دیگر رنگ ها چندین برابر است)

چه نوع جنسی برای پایه میز ناهار خوری سنگی مناسب است؟

همانطور که می دانید سنگ ها وزن تقریبا بالا و زیادی را به خود اختصاص می‌دهند، از همین جهت هنگام ساخت پایه این نوع میز باید از جنس های مطلوب و مناسبی استفاده کنند تا توانایی تحمل وزن سنگ را داشته باشد. پایه های این نوع میز ها اکثرا چوبی، فلزی و یا از جنس خود سنگ هستند اما در

میان آن ها نوع پایه فلزی انتخابی بهتر و مناسب تر به شمار می‌رود.

خرید میز ناهار خوری سنگی جدید

بیشتر بدانید: راهنمای انتخاب رنگ مبلمان و میز ناهار خوری

نکات نگهداری میز ناهارخوری سنگی

میز های ناهارخوری سنگی از دسته لوازم بسیار ارزشمندی به شمار می‌روند از همین جهت بهتر است در حفظ صحت فیزیکی آن ها کوشا بوده و همواره به یک سری نکات توجه داشته باشید. برای مثال از مناسب بودن مکان میز اطمینان حاصل کرده و به هیچ وجه آن را در مکان های دارای پستی بلندی که امکان لق زدن و یا افتادن میز وجود دارد قرار ندهید.

ناگفته نماند که برای تمیز کردن این نوع میز نیز احتیاجی به استفاده از مواد شوینده بیش از حد قوی و شیمیایی نیست بلکه سطح صیقلی این میز موجب می‌شود تا کثیفی های بر روی آن با استفاده از یک دستمال و نهایت کمی مواد شوینده ساده برطرف شود‌.

بازه قیمتی میز ناهار خوری سنگی

مشخص است که کالا های محبوب، معروف، زیبا، با کیفیت و… ارزش های مادی بالایی را نسبت به انواع مختلف محصول به خود اختصاص می‌دهند. یعنی به زبان ساده هیچ گرانی و یا ارزانی بی دلیل نبوده و در اکثر مواقع ارزش بیش از حد پایین یک کالا می‌تواند دلیلی بر کیفیتی آن محصول داشته باشد.

میز ناهار خوری سنگی با توجه به ویژگی های مثبت خود ارزش مادی مطلوب و مناسبی را به خود اختصاص می‌دهد، البته این اعداد نیز با توجه به نوع طرح، مدل، کیفیت، طرح و… میز متغیر بوده و از ارقام مختلفی برخوردار است.

جمع بندی

شاید در گذشته، فضا منزل و یا محیط های مختلف از شکل و جلوه ای بسیار ساده تر نسبت به امروز برخوردار بود. اما پیشرفت و تولید لوازم جدید و مدرن همواره موجب می‌شود تا افراد مشتاق افزودن انواع لوازم مختلف به منزل خود شده و دکوراسیونی جدید و مدرن به محیط اطراف خود ببخشند.

میز ناهار خوری سنگی نیز نمونه ای از این لوازم و وسیله های جدید و مدرن می‌باشد.

از همین رو ما نیز این مطلب را به مشخصات و ویژگی های این نوع میز ناهار خوری کم جا اختصاص داده و سعی کردیم شما را تا حدودی با این وسیله مدرن و جدید آشنا کنیم. همواره امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.