میز ناهار خوری

میز ناهارخوری شیک

میز نهارخوری شیک

میز ناهارخوری لاکچری

بسیاری برای آنکه به مبلمان خود جلایی دوچندان ببخشند به خرید یک میز ناهارخوری شیک اقدام نموده و بدین ترتیب به‌یک‌باره دیزاین منزلشان را به سمت سبکی متمایز سوق می‌دهند.

به‌راستی کالاهایی چون مبلمان و میز ناهارخوری تأثیر شگردی بر زیباتر جلوه نمودن فضاها دارند، زیرا آنچه در نگاه اول توجه همگان را به سمت خود جذب می‌کند،

همین لوازم هستند و عناصر دیگری چون پرده‌ها و فرش، در رتبه‌های بعدی فرصت ابراز وجود می‌یابند.

به همین دلیل اگر تمایل دارید هزینه زیادی بابت دیزاین داخلی ساختمانتان صرف نکنید.

بهتر است در ابتدای امر به تهیه یک میز ناهارخوری مدرن یا کلاسیک برحسب سلیقه خود و از بهترین و اعلاترین نمونه موجود در بازار اقدام نمایید.

سپس به سراغ اکسسوری های کم‌بهره‌تر در دیزاین مانند پرده و فرش بروید و از میان نمونه‌های ساده‌تر و ارزان‌تر گزینه‌ای باب میلتان را انتخاب نمایید.

امروزه انواع مختلفی از این کالاها در بازارهای آنلاین و سنتی در رنگ‌ها و شکل و شمایل‌های متنوع وجود دارند، به‌گونه‌ای که گمان می‌کنیم، گویی قصد دارند، هوش از سر بینندگان خود ببرند.

یکی از این نمونه‌های فاخر میز ناهارخوری سلطنتی با آن جلای بی‌مثل و مانندش است که بی‌رقیب سال‌ها بر تمامی دست‌ساخته‌های صنعت مبلمان سلطنت می‌کند.

البته مسلماً منازل کوچک تاب پذیرایی از این شاهان زیبا را ندارند و حجم و فضای بالایی که آنها برای استقرار خود در دیزاین نیاز دارند، از بضاعت اندک منازل نقلی و آپارتمانی خارج است و شاید انتخاب میز ناهارخوری کلاسیک یا مدرن برای این‌گونه ساختمان‌ها هماهنگ‌تر باشد.

دکورسازی با تنوع موجود از مبلمان

دیگر ساخت دکورهای شکیل باوجود این تنوع حاکم بر دنیای مبل راحتی و میز ناهارخوری کار سخت و پیچیده‌ای نیست.

برخی که تمایل ندارند خود را بیش‌ازحد درگیر رنگ و مدل نمایند، به خرید یک سری میز ناهارخوری سلطنتی اکتفا نموده و از جلا و ابهت وصف‌ناپذیر آن بهره‌مند شده و خود را از توجه به ارکان دیگر دیزان خلاصی می‌بخشند.

 در مقابل ترکیبی از رنگ‌های متنوع میز ناهارخوری مدرن به‌منظور فضاسازی‌های که بویی از طراوت و نشاط دارند،

نیز امروزه محبوب واقع‌شده‌اند، استفاده از صندلی‌هایی بارنگ‌های متضاد که هارمونی و لطافت را در فضا می‌پراکنند نهارخوری‌هایی چشم‌نوازتر را عرضه کرده‌اند.

البته برخی نیز چنان در ایده پردازی غرق‌شده‌اند که تعدادی از صندلی‌های میز ناهارخوری کلاسیک را در کنار صندلی‌های مدرن به خدمت گرفته و ازاین‌جهت نیز دیزاین باسلیقه‌ای را تدارک دیده‌اند.

 به‌هرحال انتخاب چندرنگ به‌گونه‌ای که علاوه بر هماهنگی تضادی لطیف و هنرمندانه را به رخ بکشد نیز عالی می‌باشد.

این سلیقه شما است که کدام میز ناهارخوری شیک و جذاب‌تر بوده و چه سبک و سیاق و چیدمانی برای منزل شما برازنده‌تر است.

انتخاب میز نهارخوری شیک

انتخاب میز ناهارخوری شیک

افراد با نظرات مختلف معیارهای متفاوتی را برای گزینش دارند، اما آنچه در انتخاب میز ناهارخوری از هر نکته‌ای مهم‌تر جلوه می‌کند، سبک و قیمت این عناصر زیبایی بخش است.

ازاین‌رو هنگامی در سایتی تنوع محصولات با رنج‌های قیمتی گوناگون وجود داشته باشد، می‌تواند تا حد زیادی بهترین‌ها را نصیب خریداران سازد.

به‌هرحال بسیاری به یک مدل خاص علاقه وافر دارند و تمایلی به گشت‌وگذار در نمونه‌های دیگر از خود نشان نمی‌دهند.

مثلاً میز ناهار خوری چوبی را بیشتر از نمونه‌های دیگر می‌پسندند و به نمونه‌های کلاسیک یا سلطنتی علاقه‌ای ندارند.

ازاین‌رو سلیقه معیاری فراموش‌نشدنی است.

 اگرچه نمی‌توان از ذوق و قریحه شخصی افراد چشم‌پوشی نمود.

ولی بهترین ترفند برای خرید یک میز ناهارخوری شیک آن است که در همان ابتدا ابعاد منزل خود را در نظر آورد.

این‌گونه بهتر گزینه‌ای را انتخاب می‌کنید که فضای شمارا شیک و مقبول سازد.

به‌راستی میز ناهارخوری سلطنتی در مکان‌های محدود جز خفه کردن فضا و دست و پاگیر شدن هیچ نتیجه درخشان دیگری برای ساکنین ندارد.

شاید نمونه‌های مدرن و کلاسیک بتوانند یک میز ناهارخوری ایدئال برای شما محسوب شوند وقتی آپارتمانتان متراژی بسیار محدود دارد.

 حتی ممکن است درنهایت ناچار شوید به‌کلی قید خرید میز ناهارخوری را زده و به صندلی‌های اپن قناعت کنید تا فضای شما کاربردی‌تر شود.

البته مکان‌های بزرگ نیز سلطنت میزهای سلطنتی را بهتر می زیبند زیرا به‌راستی میزهای ظریف در تصویر دکور گم و ناپیدا می‌شوند.

انتخاب میز ناهارخوری مدرن

شاید نام میز ناهارخوری مدرن کمتر از نمونه‌های دیگر باب باشد.

زیرا آن را می‌توان ترکیبی از نمونه‌های کلاسیک و سلطنتی دانست که به‌گونه‌ای جدید و با خصوصیاتی ویژه چنان ظاهرشده که گویی هیچ‌گاه قصد قدیمی شدن و از مد افتادن را ندارد.

بسیاری این نوع میز ناهارخوری را خریداری نموده و آن را با عناصر دیگر دیزاین اما از نوع سلطنتی و کلاسیک در هم می‌آمیزند و سبکی ایدئال و جذاب را از این معجون فراهم می‌سازند.

در مقابل بسیاری افراد هستند که سادگی طرح‌های مدرن توجهشان را بیشتر جذب می‌کند.

بدین ترتیب از همین قالب در هنگام انتخاب وسایل دیگرشان نیز پیروی کرده و زیبایی‌های سبک مدرن را به‌عنوان شاکله اصلی بنای خود پیاده‌سازی می‌کنند.

انتخاب میزهای مدرن دغدغه کمتری را برای صاحبانشان پدید می‌آورند و اگرچه غنای و شکوه میزهای سلطنتی را به‌هیچ‌وجه از آنها شاهد نیستیم.

اما سادگی که یادآور زیبایی است، به‌گونه‌ای که تا سال‌ها تکراری نمی‌شود و دکور را دل‌زده نمی‌کند، خریدی سهل‌تر و البته باقیمتی به‌صرفه‌تر را ارائه می‌دهد.

انتخاب میز نهارخوری سلطنتی

انتخاب میز ناهارخوری سلطنتی

میز ناهارخوری گرد سلطنتی یکی از شاخص‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است که اگر افراد نگران هزینه و اشغال فضای آنها نباشند، مسلماً هیچ‌گاه گزینه دیگری را بر این مدل ترجیح نمی‌دهند.

نمی‌توان انکار نمود که با حضور این سلاطین دکورها معنای دیگری پیدا می‌کنند و با سبکی باشکوه‌تر به جلوه گری می‌پردازند.

البته در انتخاب آنها باید دقت مضاعف را صورت داد.

زیرا هماهنگی بین تمامی اجزای دکور با این میزها الزامی است و اقدامات هماهنگی ویژه‌ای را در جهت دیزاین آرایی می‌طلبد تا درنهایت طرحی به همان اندازه سبک‌های سلطنتی غربی ظهور و بروز نماید.

پرده‌ها، فرش‌ها، کمدها و … در سبک سلطنتی باید به‌گونه‌ای انتخاب شوند که میز ناهارخوری شیک و مهیج برانگیز ظاهر شود و همان انتظاری که از سبک‌های سلطنتی می‌رود برآورده گردد.

در اینجا رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون این میزها برای الهام مفهوم‌های خاص از دکور افراد را توانمند می‌سازند.

 البته بیشتر برای کسانی مناسب هستند که یک فضای اختصاصی برای این ابزار داشته و اتاق‌های بزرگ و متنوع آنها امکان مانور کافی را به طرح‌های و رنگ‌های براق، پر جلا و زیبنده سبک‌های سلطنتی می‌دهند.

انتخاب میز ناهارخوری کلاسیک

انواع مختلف میز ناهارخوری کلاسیک تا زمانی که تمایل و میلی برای پیوستن به سبک‌های سلطنتی نداشتند.

یک نمونه منحصربه‌فرد بودند، اما امروزه بیشتر آنها را می‌توان زیرمجموعه‌ای از میزهای سلطنتی دانست که تصمیم دارند، همان زیبایی و چشمگیری را به نمایش بگذارند.

به همین دلیل می‌توان گفت در حال حاضر میزهای کلاسیک مفهوم خاص‌تری پیداکرده و دارای اهمیت ویژه‌تری شده‌اند.

البته ایده پردازی‌ها در مورد سبک گویی پایان‌ناپذیر است و اکنون ورود رگه‌هایی از سبک مدرن به این میزها علاوه بر اینکه به آنها حالتی رسمی بخشید و آنها را مناسب حضور در محافل رسمی کرده، از طرفی آنها را موردپسند طیف وسیعی‌تری از علاقه‌مندان به سرویس مبل و میز ناهارخوری نموده است.

البته تلفیق میزهای کلاسیک با وسایل مدرن برای کسانی که تمایل دارند، مدرنیته اولین عنصر ساری و جاری منزلشان بوده اما از سبک‌های کلاسیک میز ناهارخوری نیز نمی‌توانند بگذرند.

ایده‌ای جالب است که سبب شده دوست داران سبک‌های کلاسیک و مدرن را به یک اندازه جذب نماید.

تأثیر رنگ در انتخاب میز نهارخوری شیک

تأثیر رنگ در انتخاب میز ناهارخوری شیک

باید دقت داشت بااینکه دیگر انواع مختلف میز ناهارخوری شیک و بسیار جذاب‌تر از گذشته ظاهرشده‌ اند.

اما به‌راستی در چیدمان‌های قدیمی کارایی چندانی ندارند و فقط فضاها را اشغال می‌کنند.

اگر می‌خواهید به همان دیزاین‌های گذشته پایبند بمانید بهتر است، اتاق مجزایی برای آنها در نظر بگیرید.

وارد ساختن دیگر عناصر دیزاین که هماهنگی کاملی با چنین سبک‌های زیبایی دارند می‌توانند؛

جذابیت میزهای ناهارخوری را چند برابر نمایند، مثلاً پرده‌های باشکوه، فرش‌هایی بارنگ‌های شاخص و … علاوه بر اینکه باسلیقه‌های وسیعی‌تری هم‌راستا هستند، درخشندگی میزها را در دکور ارتقا می‌دهند.

حضور رنگ برای آنکه خصوصیات و ویژگی‌های میزهای ناهارخوری را افزایش دهند و آنها را در زیبایی توصیف‌ناپذیر کنند، بسیار حیاتی است.

چه کسی می‌تواند از یک میز و صندلی‌های سلطنتی که به شکل عجیبی با چوب‌هایی از رنگ طلایی و روکشی قرمز طراحی‌شده‌اند چشم بردارد و یا ترکیب بی‌نظیر سفید و مشکلی میزهای نهارخوری مدرن را فراموش نماید یا از تضاد بین رنگ طلایی و مشکی نمونه‌های کلاسیک مسحور نشود.

پس این رنگ است که می‌تواند یک دکور را قوی نماید و یا باوجود تزئینات فراوان آن را بی‌اثر و ناکافی کند.

تأثیر لوسترها به‌عنوان یکی از اجزای اصلی میزهای ناهارخوری

به‌هرحال نمی‌توان از تأثیر ترکیب‌هایی که با میز ناهارخوری مدرن، سلطنتی یا کلاسیک خود می‌سازیم غافل شد و تمامی تمرکزمان را فقط بر نوع و زیبایی میزها گذاشت.

زیرا لوازم لوکس که در هم‌جواری این ابزار قرار دارند، می‌توانند در ایجاد فضایی تسخیرکننده توانمند باشند.

یکی از این ابزارهای مهم لوسترها هستند که باید دقیقاً متناسب با مدل میزها انتخاب شوند.

نورپردازی‌هایی به سبک مدرن در کنار میزهای مدرن و نورافشان‌هایی تجملی که یکی از اجزای اصلی میزهای سلطنتی و کلاسیک هستند ترکیبی ناب و باورنکردنی را می‌سازند.

پس قبل از چیدمان میز ناهارخوری در یک مکان خاص در منزلتان بررسی نمایید فضا به شما اجازه اجرای سیستم نورپردازی را می‌دهد و قادر هستید، بر اساس سبک میز خود، نوری در همان راستا را داشته باشید.

 بدین ترتیب علاوه بر برخورداری از نور کافی به جلای دوچندان میزشان نیز کمک شایانی نموده‌اید.

برخی لطف را در حق میز ناهارخوری کلاسیک خود تمام نموده و آن را دقیقاً بر زیر یک لوستر شکیل قرار داده‌اند.

یا از آباژورها و سیستم‌های نورپردازی تجملی در کنار میزهای سلطنتی خود بهره می‌برند که به‌واقع توصیف چنین مکانی خارج از حد تصور است.

بهترین روش دسترسی به یک میز نهارخوری شیک

بهترین روش دسترسی به یک میز ناهارخوری شیک

فروشگاه‌اینترنتی دهکده چوب دسترسی به انواع مبل‌ها و  خرید جلو مبلی را راحت نموده‌اند و به علت فروش مستقیمی را ارائه می‌دهند قادر هستند، قیمت‌ها را نیز به طرز شگرفی پایین‌تر از حد معمول عرضه نمایند.

با خرید از این بسترهای امن آنلاین راحتی حمل‌ونقل از مکان خرید تا درب منزل را نیز نصیب خود می‌سازید.

زیرا این شرکت متعهد است که کالای خریداری‌شده را تا درب منزل با بسته‌بندی مطمئن به سراسر ایران منتقل نمایند.

باربری‌های مخصوص آنها این رسالت را بر عهده می‌گیرند.

حتی بسیاری برندها با ارائه ضمانت‌نامه معتبر از کیفیت عالی کالاهای خود شمارا مطمئن می‌کنند.

حال این انتخاب شما است که سری به این فروشگاه‌های اینترنتی بزنید و یک میز نهارخوری شیک را از میان انواع متنوع کلاسیک، سلطنتی و مدرن آنها برای خود گزینش نمایید یا برای وقت و انرژی‌تان ارزشی قائل نبوده و آن را در بازارهای سنتی و گشت‌وگذارها در میان کوچه و خیابان‌های شهر صرف کنید.

مزیت دیگر رجوع به سایت‌ها، برای خرید ثبت و امکان سفارش ست‌های میز در قالب‌های 6،4 و 8 نفرِ و بدون محدودیت است.

زیرا اغلب این مراکز اینترنتی دارای انبارهای ویژه‌ای هستند که موجودی تکمیلی را ارائه می‌دهند که چنین مزیتی در فروشگاه‌های سنتی کمتر به چشم می‌خورد.

کلام آخر

فرقی نمی‌کند مطلوب شما میز ناهارخوری مدرن یا میز ناهارخوری سلطنتی و یا حتی کلاسیک باشد.

با مراجعه به سایت‌های معتبر در سراسر اینترنت می‌توانید، هر مدل طرح که مایل بودید را با هر جنس پارچه خریداری نمایید.

حتی امکان سفارش صندلی بیشتر نیز در برخی از این وب‌سایت‌ها مهیا است.

البته امکان بازدید حضوری نیز مزیت دیگری است که باید برای رسیدن به آن به سراغ بعضی از وب‌سایت‌های خاص بروید.

ارسال رایگان کالا که جزء خدمات بعضی از سایت‌ها می‌باشد نیز توانسته رضایت بیشتری از مشتریان را کسب نماید.

به انتخاب هر مدل از میزهای ناهارخوری که پرداختید علاوه بر توجه به جزئیات محصول سعی کنید، چوب آن را به نمونه‌های مرغوب چون راش، روس و … اختصاص دهید، بدین ترتیب میزی بادوام بیشتر را مهمان منزل خود می‌کنید.

در انتها به خاطر داشته باشید، میز نهارخوری سلطنتی به علت منبت‌کاری‌ها و کنده‌کاری‌های متعدد، قیمت بالاتری به نسبت نمونه‌های کلاسیک و مدرن دارند.

پس این موضوع را نیز قبل از خرید میز ناهار خوری مدنظر داشته باشید تا انتخابی بر اساس رنج قیمتی مطلوبتان را برای خود رقم بزنید.