میز ناهار خوری

بهترین مدل میز های ناهار خوری در سال 2021

بهترین مدل میز های ناهار خوری در سال 2021

پرطرفدار ترین مدل میز های ناهار خوری در سال 2021

در این مقاله قصد داریم تا بهترین مدل میز های ناهار خوری در سال 2021 را مورد بررسی قرار دهیم.

همانطور که می دانید امروزه درخواست افراد برای تهیه میز ناهار خوری بسیار زیاد شده و جای میز ناهار خوری در هر خانه ای خالی است.

همه ما در هر سالی می خواهیم لوازم منزل و دکوراسیون آن را تغییر دهیم که البته امری طبیعی است و باعث می شود حس زنده بودن را به خانه بدهیم.

 

ما در اینجا می خواهیم در مورد سبک های مختلف مبل و میز غذاخوری صحبت کنیم.

همچنین در مورد اتاق های غذاخوری صحبت می کنیم اما چرا؟

زیرا امروزه ، این مکان نه تنها محل غذا خوردن است ، بلکه می تواند به عنوان یک دفتر کار خانگی نیز مورد استفاده قرار گیرد و به عنوانی مکانی برای جلسات کاری ما باشد.

بنابراین ، وقتی یک فضا کارهای زیادی را انجام می دهد ، فضای داخلی آن باید هم راحت باشد و هم کاربردی.

در نتیجه ارزشش را قطعاً دارد که به دنبال یک مدل مناسب باشیم تا هم نیاز ما را برطرف کند و هم راحت باشیم.

همچنین این موضوع در منزل شما نیز صدق می کند قطعاً هنگامی که شما زمانی را برای صرف صبحانه، نهار، شام و یا حتی میان وعده های مختلف دور میز ناهار خوری در کنار همدیگر جمع می شوید حس صمیمیت در خانواده بیشتر می شود.

همچنین هنگامی که شما یک میز ناهار خوری شیک و مدرن خریداری می کنید، به ارزش خانه شما نیز افزوده می شود و باعث می شود تا فضای شما (چه منزل و چه محل کار فرقی نمی کند) شیک تر و کاربردی تر به نظر برسد.

 7 روند برتر در انتخاب بهترین مدل میز های ناهار خوری در سال 2021

7 تا از بهترین سبک مدل میز های ناهار خوری در سال 2021 در ادامه به شما معرفی خواهیم نمود. می توانید هر کدام از این طراحی ها را بیشتر پسند کردید با کارشناسان پشتیبانی فروشگاه اینترنتی دهکده چوب در میان بگذارید تا برایتان به صورت کاملاً سفارشی ساخته شود.

میزهای ناهار خوری غیررسمی و راحت
  • غیررسمی و کمتر سنتی

در سال 2021 ، سبک کلی اتاق های ناهار خوری تغییر کرده است.

قبلاً معمولاً زیاد از آن استفاده نمی کردیم ، اما روال قرنطینه ای سال 2021 آن را به استفاده روزانه توسط کل خانواده تبدیل کرده است.

اکنون دیگر تهیه میز های آشپزخانه یک موضوع رسمی و کاملاً مشخص نیست که حتماً از میز های رسمی استفاده نمائیم.

در سال 2021 همه چیز در مورد: آرامش ، آسایش و تطبیق پذیری نسبت به سال های گذشته بیشتر خواهد بود.

مهم نیست که شما کدام سبک ، رنگ یا دکور را انتخاب می کنید ، فقط روی ایجاد فضایی گرم و راحت برای پذیرایی تمرکز کنید. در نهایت فضایی را آماده کنید که خودتان و همچنین میهمانانتان در آن راحت باشند.

میزهای ناهار خوری گرد
  • میزهای گرد

آیا به فکر خرید میز ناهار خوری جدید هستید؟ یک میز گرد را به جای یک مربع یا مستطیل در نظر بگیرید.

مهم نیست که چه ماده ای را انتخاب می کنید ، تمام زاویه های تیز را با منحنی های نرم جایگزین کنید.

این باعث ایجاد فضای غیررسمی و صمیمی تری می شود.

میزهای گرد معمولاً کوچکتر هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

همچنین می توانید به جای انتخاب یک میز کاملاً گرد ، یک میز بیضی شکل تهیه کنید.

این میزهای براق مطمئناً در تمام طول سال مد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: میز ناهار خوری سنتی و زیباترین مدل های آن

مبلمان میز ناهار خوری به سبک مدرن
  • مبلمان چند منظوره به سبک مدرن

اتاق ناهار خوری در سال های گذشته مکانی برای صرف غذا و گفتگو بود ، اما اکنون به یک مکان چند منظوره تبدیل شده است.

این به معنای ساده این است که می تواند برای مواردی بیشتر از صرف غذا در کنار هم مورد استفاده قرار گیرد و شما احتمالاً قبلاً از آن به روش های مختلفی مانند مکانی برای مطالعه ، مکانی برای تفریح (بازی های مانند شطرنج و …) یا هر دو استفاده کرده اید!

فقط با آوردن تکه های منحصر به فرد دکور که می توانند به طرق مختلف استفاده شوند می تواند فضای شما را مدرن تر کند.

مقداری صندلی بی رنگ یا رنگارنگ به فضای غذاخوری خود اضافه کنید؛ سراغ مبلمان ساختاری نروید.

سعی کنید آنها را مخلوط کرده و مطابقت دهید. شما همچنین می توانید یک نیمکت را به عنوان صندلی در نظر بگیرید (یک روند عظیم در سال 2021). فضایی با آرامش و استقبال بیشتری ایجاد خواهد کرد.

میز ناهار خوری الهام گرفته از طبیعت
  • طبیعت را درون خانه و یا محل کار خود بیاورید

یکی از آخرین روندهای طراحی داخلی که در همه جا دیده می شود و بسیار محبوب است، شامل گیاهان است.

آنها همیشه در خانه جایگاه ویژه ای دارند زیرا نه تنها هوای فیلتر شده را تأمین می کنند، بلکه طراوت، خاص بودن و شور و نشاط بی نظیری را در کل فضا به ارمغان می آورند و حس بهتری را به شما می دهد.

 ما مطمئن هستیم که گیاهان آپارتمانی همچنان یکی از محبوب ترین روندها در سال 2021 خواهند بود. خود را به یک گیاه گلدان تنها در کنار خود محدود نکنید.

تا آنجا که ممکن است گیاهان قرار دهید. می توانید کاکتوس یا ساکولنت های کوچک برای تزئینات میز ناهار خوری جذاب قرار دهید یا با گیاهان دارای برگ های متنوع و چند رنگ مانند بگونیا، سانسویه یا گیاهان قابل توجه اژدها قرار دهید و این موضوع کاملاً شخصی و بنا به سلیقه شما است.

هنگامی که شما از گلدان های کوچک برای تزئین میز ناهار خوری چوبی استفاده می کنید حال و هوای بهتری خواهید داشت.

پارتیشن بندی فضای میز ناهارخوری
  • پارتیشن ها و تقسیم کننده ها را اضافه کنید

بسیاری از افراد می خواهند فضای خصوصی و جدایی از فضای اصلی منزل یا محل کار را برای میز ناهار خوری در نظر بگیرند و بسیار هم عالی است.

برای آن ، چه چیزی بهتر از تقسیم کننده ها! جداسازی مناطق وسیع با پارتیشن ها یک روش معمول است که توسط بسیاری از طراحان و معماران استفاده می شود.

این ساختارها نقش مضاعفی دارند: آنها فضایی را ایجاد می کنند و همچنین می توانند به عنوان عناصر تزئینی مورد استفاده قرار گیرند.

شما می توانید از آنها به طرق مختلفی استفاده کنید ، مانند تخصیص و جداسازی فضاها از همدیگر ، سازماندهی فضای باز ، ایجاد گوشه ای خوشامدگویی در یک محیط بزرگ یا فقط برای پنهان کردن اشیا بی نظم در منزل یا محل کارتان.

پارتیشن ها در مکان میز های غذاخوری کاملاً مفید هستند زیرا اغلب در کنار آشپزخانه یا اتاق نشیمن ساخته می شوند.

بنابراین برای جدا کردن فضاها ، می توانید یک تقسیم کننده ساخته شده از سنگ ، چوب یا فلز قرار بدهید. گزینه های زیادی در بازار موجود است.

شما می توانید با توجه به اندازه خانه ، سبک و سطح حریم خصوصی مورد نظر خود ، بهترین مدل را انتخاب نمائید.

بهترین مدل میز های ناهار خوری الهام گرفته از طبیعت در سال 2021
  • نگاهی آرام به سبک طبیعت

برای آن دسته افرادی که به زندگی در طبیعت و فضایی آرام علاقه مند هستند راهکاری فوق العاده وجود دارد.

روند کلیدی دیگر برای انتخاب بهترین مدل میز های ناهار خوری در سال 2021 ایجاد یک نگاه الهام گرفته از طبیعت است. نه تنها با آوردن برخی از دکورهایی که حس طبیعت و زندگی را به ما می دهد بلکه قرار دادن برخی مبلمان ساخته شده از مواد مختلف چوبی با جنس عالی که حس طبیعت را بیشتر در ما زنده می کند.

امروزه با گسترش شهر ها و زندگی در آپارتمان ها و … و همچنین دوری از طبیعت بیشتر افراد به ایجاد هر چه بیشتر فضای خانه خودشان به فضایی الهام گرفته از طبیعت روی آورده اند.

می توانید از آنها (از مبلمان و نورپردازی گرفته تا لوازم جانبی و …) استفاده کنید تا جلوه ای طبیعی ایجاد کنید. آنها به زیبایی با هر پالت رنگ یا تم تزئین ترکیب می شوند. بنابراین این روند را دنبال کنید و به مکان خود جلوه ای زیبا و زنده کننده حس زیستن و طبیعت بدهید.

بهترین میزهای ناهار خوری در فضای باز
  • مناطق غذاخوری را باز کنید

به گفته بسیاری از طراحان ، تغییر اساسی در سال 2021 اتفاق خواهد افتاد ، به ویژه در شرایط زندگی ما. با توجه به همه گیری ویروس کرونا، اکنون دیگر نمی توانید مهمانی های بزرگ شام را برگزار کنید ، اما با این وجود ، می توانید یک کار انجام دهید. ناهارخوری خود را بیرون ببرید!

بله ، اگر شما به اندازه کافی خوش شانس هستید که فضای بیرونی گسترده ای داشته باشید و یا حیاط نسبتاً خوبی در خانه تان دارید ، چرا فقط از آن به عنوان فعالیت های ناهار خوری در فضای باز استفاده نکنید و اتاق های غذاخوری داخلی خود را برای فعالیت های دیگر ، مانند فضای کار و مکان های ورزشی ، دوباره مورد استفاده قرار دهید. غذا خوردن با خانواده در یک فضای تازه و آرام یک تجربه آرامش بخش برای شما خواهد بود.

منابع : https://architecturesideas.com/dining-room-trends-2021/