خرید میز ناهار خوری ارزان

چرا قیمت میز ناهار خوری در دهکده چوب بسیار ارزانتر از سایر فروشگاههاست ؟‍

انتخاب یک میز ناهارخوری شیک و متناسب با دکور خانه و آشپزخانه، در ایجاد هارمونی و زیبایی در فضای خانه بسیار مؤثر است.

میز ناهارخوری به‌عنوان عنصری که اعضای خانواده چندین بار در طول روز از آن استفاده می‌کنند باید دارای ظاهری زیبا و کیفیتی قابل‌قبول باشد؛

اما عامل دیگری نیز هنگام خرید میز ناهارخوری برای خانواده‌ها بسیار اهمیت دارد و آن قیمت میز ناهار خوری مناسب است.

دهکده‌ چوب، تولیدکننده‌ی انواع میز ناهارخوری زیبا و باکیفیت، با ارائه‌ی ارزان‌ترین قیمت میز ناهارخوری نسبت به سایر فروشگاه‌ها سعی در برطرف کردن دغدغه‌ی خانواده‌های ایرانی برای خرید میز ناهارخوری دارد.

در ادامه علل ارزان‌تر بودن قیمت میز نهارخوری در دهکده چوب نسبت به سایر فروشگاه ها را بررسی می‌کنیم.

میز ناهار خوری کلاسیک

حذف واسطه‌ها و خرید مستقیم از تولیدکننده

دهکده‌ چوب عرضه‌کننده‌ی انواع مختلف میز ناهارخوری به‌صورت مستقیم از کارخانه است.

با خرید بی‌واسطه‌ی میز و صندلی ناهارخوری از تولیدکننده، تمام هزینه‌های اضافی مانند هزینه‌های توزیع، دستمزد کارمندان، سود فروشنده، هزینه‌ی آب و برق و … از کالای خریداری‌شده توسط شما حذف می‌گردد و کالا باقیمتی بسیار ارزان‌تر از نمایشگاه‌های مبلمان و به‌آسانی به دست شما می‌رسد.

در خرید از فروشگاه‌های دیگر، گاه کالای موردنظر بعد از دست به‌ دست شدن میان چندین واسطه به دست خریدار می‌رسد و هزینه‌های گزاف حمل‌ونقل بار، انبارداری، سود واسطه‌ها و … به قیمت تمام‌شده‌ی میز ناهارخوری اضافه می‌شود و مشتری متحمل هزینه‌های مازاد زیادی می‌شود؛

اما در دهکده‌ چوب مشتریان می‌توانند میز ناهارخوری دلخواه خود را به‌صورت مستقیم از تولیدکننده‌ی حقیقی، باقیمتی بسیار ارزان‌تر خریداری کنند و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایند.

میز ناهار خوری جدید

چوب راش گرستانی
2 سال ضمانت

حذف اجاره‌ بهای نمایشگاه از قیمت میز ناهارخوری

حتماً تاکنون برایتان پیش‌آمده است که به فروشگاهی مجلل و پرزرق‌وبرق بروید و کالاهایی را باقیمت‌های نامتعارف و بسیار بیشتر از حد معمول ببینید.

این اتفاق اصلاً عجیب نیست زیرا فروشنده‌ای که باید اجاره‌بهای گزاف فروشگاه یا نمایشگاه خود را تأمین کند،

ناچار است درصد سود بیشتری از مشتریان خود دریافت کند و درنتیجه محصولاتش را باقیمت بالاتری عرضه کند؛

بنابراین خرید مستقیم کالا از تولیدکننده بسیار به‌صرفه‌تر و ارزان‌تر خواهد بود.

جالب است بدانید این اختلاف قیمت در صنایع چوبی مانند مبلمان و میز ناهارخوری بسیار بیشتر از سایرین است زیرا نمایشگاه‌های محصولات چوبی می‌بایست بزرگ و مجلل باشند و مسلماً هزینه‌ی اجاره و نگهداری آن‌ها نیز بسیار گران است.

در دهکده‌ چوب به دلیل خرید مستقیم میز ناهارخوری از کارخانه‌ی تولیدکننده، مشتری مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی اجاره‌ی نمایشگاه،

هزینه‌ی تأمین برق آن و … به فروشنده نیست و میز ناهارخوری باکیفیت و زیبای خود را تنها به قیمت تمام‌شده‌ی آن مستقیماً از تولیدکننده خریداری می‌کند که بسیار ارزان‌تر از نمایشگاه‌های مبلمان است.

البته ممکن است شما بخواهید قبل از خرید، انواع مختلفی از میز ناهارخوری را از نزدیک مشاهده و ارزیابی کنید.

دهکده چوب این دغدغه‌ی خریداران را نیز پیش‌بینی و رفع کرده است.

برای آسودگی خاطر هرچه بیشتر شما، امکان مراجعه‌ی حضوری مشتریان عزیز به کارخانه و انتخاب و خرید میز ناهارخوری مطابق سلیقه‌شان نیز فراهم است.

خرید اینترنتی؛ ارزان و بی‌دغدغه

امروزه خرید از فروشگاه‌های آنلاین، به‌شرط معتبر بودن آن‌ها تا حد زیادی از دغدغه‌ی خانواده‌ها برای یافتن کالای مناسب در زمانی کوتاه، کاسته است.

در خرید اینترنتی، مسائلی مانند مقایسه‌ی قیمت‌ها، تحقیق درباره‌ی اجناس و ارزیابی کیفیت آن‌ها بسیار آسان‌تر و سریع‌تر از خرید حضوری است.

فروشگاه اینترنتی دهکده چوب باعرضه‌ی تنوعی بی‌نظیر از میز ناهارخوری‌های شیک، باکیفیت و قیمت تضمین‌شده، امکان خریدی آسان و سریع را برای مشتریان فراهم ساخته است.

خرید آنلاین انواع میز ناهارخوری‌های مدرن، کلاسیک و سلطنتی به‌صورت مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده‌ی معتبر میز ناهارخوری،

سبب صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های ایاب و ذهاب مشتریان دهکده‌ی چوب می‌گردد و همچنین مشکلاتی مانند ترافیک، جست‌وجوی فروشگاه‌های متعدد و صرف انرژی زیاد برای یافتن طرح دلخواه میز ناهارخوری باقیمت مناسب را عملاً برطرف می‌کند.

حذف واسطه‌های فروش و سودهای گزاف آن‌ها نیز باعث ارزان‌تر بودن قیمت میز ناهارخوری در فروشگاه آنلاین دهکده چوب شده است.

ارسال میز ناهارخوری در فروشگاه اینترنتی دهکده چوب از طریق باربری است و کالای شما کاملاً سالم و بدون آسیب به دستتان خواهد رسید.

این فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و شما می‌توانید با خاطری آسوده خرید میز غذاخوری خود را از این فروشگاه به‌صورت آنلاین انجام دهید.

09106773305 مشاوره تلفنی و واتس آپ